„Panie Mecenasie”

Zostań sponsorem w prestiżowym obszarze sztuki

Nazwę Państwa firmy i jej logo będą mieli okazję zobaczyć wszyscy zainteresowani premierami, realizowanymi w Teatrze im. Stefana Żeromskiego w Kielcach.
W spektaklach tworzonych zarówno przez uznanych jak i młodych obiecujących twórców poruszane są bieżące oraz ponadczasowe tematy. Nasze premiery odbijają się szerokim echem w mieście, regionie i kraju, dzięki czemu teatr odwiedzają wpływowe postaci ze świata kultury, polityki, nauki i biznesu.
Sponsoring teatru daje możliwość dotarcia do precyzyjnie określonych grup oraz realizuje społeczną odpowiedzialność biznesu. Pozwala również uczestniczyć w sukcesach artystycznych.

Dwa słowa o finansach teatru: jesteśmy instytucją częściową finansowaną z budżetu, a częściowo wypracowującą własny dochód. Największy przychód generują spektakle lekkie, łatwe i przyjemne, ale to nie one zdobywają nagrody na festiwalach, to nie one są szeroko komentowane i zapraszane za granicę.  Dołącz do nas, którakolwiek formuła jest Ci bliższa.

Kto może zostać Sponsorem?

Każdy, kto chce kreować wizerunek firmy w oparciu o skojarzenia z kulturą, twórczością, zaangażowaniem społecznym, oryginalnością, odwagą. Wydarzenia teatru spotykają się z zainteresowaniem mediów. Są relacjonowane i komentowane w prasie drukowanej, radiu, telewizji, na stronach internetowych, blogach i w mediach społecznościowych w całej Polsce.

Sprawdź, jakie premiery planujemy i spytaj nas, jak możemy wpisać w nie działalność Twojej firmy.

DIAMENTOWY SPONSOR TEATRU

sponsoring instytucji w okresie rocznym lub sezonie W ramach pakietu proponujemy:

1.    Tytuł Sponsora Diamentowego Teatru.
2.    Pierwsza i wyróżniona pozycja wśród sponsorów Teatru  na  materiałach kierowanych do mediów oraz ogłoszeniach prasowych.
3.    Umieszczenie logo na wszystkich materiałach poligraficznych dotyczących spektakli i wydarzeń organizowanych przez Teatr – plakaty, ulotki, programy, zaproszenia.
4.    Umieszczenie logotypu Sponsora na biletach na wszystkie wydarzenia w sezonie artystycznym Teatru.
5.    Prawo wykorzystywania logo Teatru w materiałach promocyjnych Sponsora.
6.    Umożliwienie rozdawania/ekspozycji materiałów promocyjnych w Teatrze.
7.    Pula 4 podwójnych, bezpłatnych zaproszeń na każdą premierę Teatru w okresie rocznym lub sezonie.
8.    Pula 100 podwójnych, bezpłatnych  zaproszeń do dyspozycji Sponsora w okresie rocznym lub sezonie.
9.    Zamieszczenie logotypu z bezpośrednim linkiem do strony internetowej Sponsora na stronie internetowej Teatru.
10.    Możliwość wykorzystania materiałów fotograficznych dokumentujących działalność merytoryczną Teatru.
11.    Możliwość realizacji gali, konferencji lub spotkania biznesowego Sponsora w siedzibie Teatru.
12.    Relacje prezentujące Sponsora i jego zaangażowanie na rzecz teatru.
13.    Oficjalne podziękowanie dla Sponsora odczytane przez konferansjera lub artystów podczas oficjalnego spotkania po premierze.
14.    Oficjalne podziękowanie dla Sponsora  odczytane przez konferansjera lub artystów ze sceny podczas Koncertu Finałowego Plebiscytu „O DZIKĄ RÓŻĘ” wieńczącego sezon.

Cena: od 100 000 PLN netto

PLATYNOWY SPONSOR

sponsoring wybranej premiery lub wydarzenia artystycznego

1.    Tytuł Platynowego Sponsora Teatru.
2.    Umieszczenie logo Sponsora na materiałach poligraficznych premierowego spektaklu – plakaty, ulotki, programy.
3.    Umieszczenie logotypu Sponsora w informacji prasowej poświęconej premierze, przesyłanej do mediów.
4.     Umieszczenie logotypu Sponsora w ogłoszeniach prasowych.
5.    Zamieszczenie logotypu Sponsora w newsletterze informującym o premierze przesyłanym do osób z listy mailingowej Teatru.
6.    Zamieszczenie logotypu z bezpośrednim linkiem do strony internetowej Sponsora w zakładce poświęconej premierowemu spektaklowi na stronie internetowej Teatru .
7.    Możliwość wykorzystania logo Teatru w materiałach promocyjnych Sponsora.
8.    Możliwość wykorzystania materiałów fotograficznych promujących premierę.
9.    Pula 3 podwójnych zaproszeń na premierę.
10.    Pula 80 podwójnych, bezpłatnych zaproszeń na pozostałe spektakle sponsorowanego tytułu,
11.    Oficjalne podziękowanie dla Sponsora odczytane przez konferansjera lub artystów podczas oficjalnego spotkania po premierze.
12.    Oficjalne podziękowanie dla Sponsora  odczytane przez konferansjera lub artystów ze sceny podczas Koncertu Finałowego Plebiscytu „O DZIKĄ RÓŻĘ” wieńczącego sezon.

Cena:  od 30 000 PLN do 99 000 PLN netto

ZŁOTY SPONSOR

sponsoring wybranych materiałów / nośników / elementów spektaklu, wydarzeń, programów

1.    Tytuł Złotego Sponsora.
2.    Umieszczenie reklam i logo Sponsora na materiałach poligraficznych Teatru – plakaty z repertuarem, ulotki, programy.
3.    Umieszczenie logotypu Sponsora w ogłoszeniach prasowych.
4.    Zamieszczenie logotypu z bezpośrednim linkiem do strony internetowej Sponsora na stronie internetowej Teatru .
5.    Możliwość wykorzystania logo Teatru w materiałach promocyjnych Sponsora.
6.    Możliwość wykorzystania materiałów fotograficznych z działalności merytorycznej Teatru.
7.    Oficjalne podziękowanie dla Sponsora  odczytane przez konferansjera lub artystów ze sceny podczas Koncertu Finałowego Plebiscytu „O DZIKĄ RÓŻĘ” wieńczącego sezon.
8.    Pula 2 podwójnych, bezpłatnych  zaproszeń na każdą premierę do dyspozycji Sponsora w okresie rocznym lub sezonie.
9.    Pula 20 podwójnych, bezpłatnych  zaproszeń do dyspozycji Sponsora w okresie rocznym lub sezonie.

Cena: od 10.000 PLN do 29 000 PLN netto

PARTNER TEATRU

darowizna na rzecz Teatru

1.    Tytuł PARTNERA TEATRU.
2.    Umieszczenie  logo Partnera na materiałach poligraficznych Teatru – plakaty z repertuarem, ulotki, programy,.
3.    Umieszczenie logotypu Partnera w ogłoszeniach prasowych.
4.    Zamieszczenie logotypu z bezpośrednim linkiem do strony internetowej Partnera na stronie Teatru .
5.    Możliwość wykorzystania logo Teatru w materiałach promocyjnych Partnera.
6.    Możliwość wykorzystania materiałów fotograficznych z działalności merytorycznej Teatru.
7.    Pula 2 podwójnych, bezpłatnych zaproszeń na premiery w okresie rocznym lub sezonie .
8.    Pula 10 podwójnych zaproszeń na pozostałe spektakle  w okresie rocznym lub sezonie.
9.    Oficjalne podziękowanie dla Partnera  odczytane przez konferansjera lub artystów ze sceny podczas Koncertu Finałowego Plebiscytu „O DZIKĄ RÓŻĘ” wieńczącego sezon.

Cena: od  5000 PLN do 9 000 netto

PRZYJACIEL TEATRU

darowizna na rzecz Teatru

1.  Umieszczenie logo lub nazwę, nazwisko Darczyńcy  na stronie internetowej Teatru ,
2. Jedno podwójne, bezpłatne  zaproszenie na  premiery w okresie rocznym lub sezonie,
3. Oficjalne podziękowanie dla Sponsora  odczytane przez konferansjera lub artystów ze sceny podczas Koncertu Finałowego Plebiscytu „O DZIKĄ RÓŻĘ” wieńczącego sezon.

Cena: od  500 PLN do 4 000 netto